Szybkie i tanie
zdrowe odżywianie

Zacznij zdrowy styl życia bez wysokich kosztów i straty czasu na długotrwałe przygotowywanie posiłków

dietetyk online

Ebook i jadłospis "Szybkie i tanie zdrowe odżywianie"

Dzięki nim nauczysz się jak jeść zdrowo, jak wydawać mniej niż 500 zł na osobę miesięcznie na jedzenie i jak ugotować posiłki na cały dzień w 1 godzinę. Tak, to możliwe!

Dlaczego taki ebook i jadłospis?

Jedną z najbardziej denerwujących rzeczy podczas odchudzania i korzystania z jadłospisów od dietetyków jest długi czas przygotowywania posiłków. Jest to fajne na początku, ale potem zaczyna nas męczyć ciągłe stanie w kuchni i robienie sobie jedzenia, co często jest przyczyną porzucania diety. 

Dlatego ja postanowiłam to zmienić. Napisałam poradnik, dzięki któremu dowiesz się jak zacząć zdrowe odżywianie na swoich zasadach, przy okazji nie wydając całego majątku na jedzenie i nie spędzając połowy dnia w kuchni. Do poradnika dołączyłam jadłospis z przepisami na super szybkie i proste dania, gdzie przy odpowiedniej organizacji pracy można ugotować posiłki na cały dzień w mniej niż 1 godzinę.

Z ebooka dowiesz się:

  • co to znaczy zdrowo się odżywiać?

  • czy to prawda, że dietetyka co chwilę się zmienia i trudno za tymi zmianami nadążyć?

  • co warto zrobić zanim pójdziesz na zakupy?

  • jak robić zakupy, żeby nie wydać połowy wypłaty?

  • czy można pić wodę z kranu?

  • jak to zrobić, żeby gotować szybciej?

  • jak ułatwić sobie przygotowywanie posiłków na co dzień?

  • co chciałabym, aby każdy wiedział o zdrowym odżywianiu?

  • co składa się na zapotrzebowanie kaloryczne?

  • ile posiłków dziennie jeść?

  • skąd masz wiedzieć, czy jesz zdrowo?

Po lekturze nauczysz się:

  • komponować zdrowe posiłki,
  • wydawać mniej niż 500 zł na osobę miesięcznie na jedzenie,
  • oszczędzać czas przy gotowaniu potraw,

  • obliczać swoje zapotrzebowanie kaloryczne,

Jak ebook wygląda w środku?

Ułożyłam też jadłospis dla osób, które:

  • chcą przygotowywać zdrowe posiłki małym nakładem pracy
  • nie chcą niepotrzebnie kupować drogich produktów żywnościowych
  • lubią robić zakupy w jednym sklepie, nie jeżdżąc po mieście w poszukiwaniu wymyślnych składników i przypraw
  • chcą polepszyć swoją dietę
  • chcą schudnąć zdrowo
  • nie chcą rezygnować z pysznego jedzenia

Zamów jadłospis, jeśli masz już dość:

  • gotowania codziennie 5 różnych posiłków na diecie
  • diet, w których listy zakupów mają po kilka stron
  • ciągłego wymyślania co zjeść
  • codziennego i długotrwałego stania przy garach
  • niskokalorycznych diet, które działają tylko na chwilę
  • głodu i frustracji ciągłym odchudzaniem
  • nieustannych zakazów i ograniczeń na diecie

Co zawierają jadłospisy?

5 kaloryczności do wyboru

W paczce wysyłam wszystkie dostępne kaloryczności: 1600, 1800, 2000, 2200 i 2400 kcal

4 posiłki dziennie

W sumie 28 pomysłów na zbilansowane posiłki

Opis przygotowania

Podane gramatury oraz miary domowe dla ułatwienia przygotowania oraz dokładne przepisy krok po kroku

Listę zakupów

Wszystkie składniki zebrane w jednym miejscu

Co zawiera ebook?

Zasady zdrowego odżywiania

Zawarte w grafikach i prostych schematach

Porady

Dotyczące m.in. szybkiego gotowania i organizacji pracy w kuchni, tańszych zakupów i przechowywania produktów

Poradnik

Jak korzystać z jadłospisu i ułatwić sobie gotowanie

Wymienniki

Opis jak wymieniać produkty w diecie, w sytuacji, kiedy nie masz lub nie lubisz danego składnika

Ten produkt jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz spróbować gotować smacznie i zdrowo
  • szukasz sposobów na optymalizację czasu gotowania
  • jesteś osobą aktywną fizycznie i chcesz mieć dobrze zbilansowane posiłki
  • potrzebujesz urozmaicenia swojej diety, ale nie wiesz, jak się za to zabrać
  • chcesz jeść dania, które lubisz

Ten produkt NIE jest dla Ciebie, jeśli:

  • potrzebujesz indywidualnie dobranego jadłospisu ze względu na swoje jednostki chorobowe
  • szukasz diety, dzięki której schudniesz 10 kg w miesiąc
  • nie chcesz poświęcić nawet 15 minut dziennie na gotowanie
  • szukasz bardzo kreatywnych propozycji na posiłki, bo znudziły Ci się zwykłe proste dania

Najczęściej zadawane pytania:

Jaką kaloryczność stosować?
W paczce wysyłam wszystkie dostępne kaloryczności jadłospisu (1600, 1800, 2000, 2200, 2400 kcal)
Jeżeli zastanawiasz się, jaką kaloryczność możesz zastosować, napisz do mnie wiadomość na dietetyk@kasumiec.pl i podaj swój wiek, wzrost i masę ciała oraz opisz swoją aktywność fizyczną w tygodniu, rodzaj pracy, jaką wykonujesz (fizyczna/siedząca), a także opisz swój cel sylwetkowy (redukcja, utrzymanie, masa).
Możesz też skorzystać z internetowych kalkulatorów na Całkowitą Przemianę Materii i następnie odjąć lub dodać 10-15% wyniku w zależności od twojego celu. 

Co jeśli moje zapotrzebowanie to 1900 kcal, wybrać opcję 1800 czy 2000 kcal?
Polecałabym wtedy wybrać niższą kaloryczność i we własnym zakresie dodawać jakąś mniejszą przekąskę na ok. 100 kcal.

Czy można schudnąć stosując ten jadłospis?
Tak, jedynym warunkiem jest zastosowanie kaloryczności, która będzie niższa niż twoje zapotrzebowanie energetyczne, czyli potrzebne jest zastosowanie deficytu kalorycznego.

Czy można wymieniać składniki, jeśli nie będę mieć czegoś w domu?
Tak, jak najbardziej. Dietę można dopasować do siebie wymieniając składniki w niej zawarte. Krótki poradnik na ten temat znajduje się w ebooku.

Czy w diecie jest mięso, ryby i nabiał?
Tak, jest to jadłospis tradycyjny, więc znajdują się tam produkty mięsne, rybne i nabiałowe, lecz z powodzeniem można je wymieniać na roślinne odpowiedniki.

Bardzo lubię słodycze i nie wiem, czy mogę się bez nich obejść przez dłuższy czas. Czy są jakieś słodkie posiłki w diecie?
Tak, w jadłospisie są przepisy na słodkie dania w zdrowszej wersji.

Co jeśli moje zapotrzebowanie jest większe niż 2400 kilokalorii?
Jeśli potrzebujesz więcej kalorii możesz dublować posiłki, jeść większe porcje lub dodać swoje własne posiłki w ciągu dnia.

Ebook i jadłospis w pakiecie

69
  • Ebook "Szybkie i tanie zdrowe odżywianie"
  • Jadłospis w pięciu wersjach kalorycznych (1600, 1800, 2000, 2200, 2400 kcal)
  • Lista wymienników
  • Lista zakupów